Курс складено для допомоги студентам у здійсненні якісного та швидкого
орієнтування у ресурсах та послугах наукової бібліотеки університету. А саме - це робота з Електронним каталогом. На базі Електронного каталогу (ЕК) формуються основні бібліотечні технологічні процеси, закладається основа комплексної автоматизації бібліотеки. Послуги, які надаються за допомогою ЕК дозволяють підвищити ефективність науково-освітнього процесу університету, здійснити інформаційне забезпечення наших користувачів. ЕК бібліотеки зво - це один з елементів інформаційно-освітнього простору університету, він активно використовується в процесі акредитації та ліцензування спеціальностей, атестації університету, книгозабезпеченності спеціальностей, дисциплін, кафедр.
Мета: засвоєння основних понять про роботу з джерелами інформації та укладання бібліографії у письмових роботах.
Цей курс дає можливість вивчити мультімедіа-системи
У курсі розглянемо поняття «академічна доброчесність» та зосередимо увагу на принципах роботи антиплагіатних систем, що сприятиме формуванню культури академічної доброчесності у студентів та наукових працівників закладів вищої освіти.
Курс пропонує інструменти для роботи зі студентами та науковими працівниками: методичні рекомендації, презентації, інструкції з використання інтернет-системи з перевірки на плагіат, інтерактивний тест.
Дисципліна присвячена ознайомленню з сучасним станом нереляційних підходів до організації баз даних. Протягом навчання студенти ознайомляться з основними концепціями напряму NoSQL, такими як сховища ключ-значення, документно-орієнтовані та графові системи управління базами даних, системи розподіленого зберігання і обробки даних, їх достоїнствами, недоліками та можливостями використання.
Метою дисципліни є засвоєння основних концепцій не реляційних СУБД, включаючи неструктуровані моделі даних, агрегати, моделі розподілу, теорему САР і відображення-згортку, а також отримання навичок програмування NoSQL СУБД на прикладі Cache та MongoDB.
Мета: використання в
навчальному процесі нових освітніх технологій; оволодіння вміннями працювати з різними видами інформації та засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ); організовувати освітню
діяльність і аналізувати її результати; впровадження різних ІКТ для конкретних потреб освітньої діяльності.
Дисципліна "Теорія електронних кіл" - одна із складових базової підготовки фахівців, пов'язаних з розробкою й екплуатацією сучасної радіоелектронної апаратури. Основна задача цієї дисципліни - аналіз та синтез електронних кіл, вивчення усталених та перехідних процесів у різних радіоелектронних пристроях, практичне застосування методів розрахунку електричних та електронних кіл.
Мета навчальної дисципліни
- розвиток просторового мислення та уявлення, образне сприймання навколишнього світу;
- розвиток здібностей до аналізу просторових форм та їх відношень на основі моделей (зображень) просторових об’єктів;
- надання вмінь, знань та навичок, потрібних для виконання і читання графічних креслень різного призначення, а також для розв'язування інженерних задач графічними засобами як вручну, так і за допомогою персонального комп’ютера.
Метою дисципліни є вивчення основних принципів об’єктно-орієнтованого програмування та оволодіння навичками розробки об’єктних програм на алгоритмічній мові C++.
Метою дисципліни " Конструкції пристроїв надвисоких частот" є якісна підготовка фахівців зі спеціальності «Електронна побутова апаратура» в галузі, яка інтенсивно розвивається і засвоює нові діапазони частот, в тому числі надвисокочастотні. Це стосується пристроїв НВЧ для нагрівання і сушіння, телебачення, локації, зв’язку та ін.
Студенти повинні засвоїти фізичні основи проектування НВЧ пристроїв побутового призначення, вивчити їх характеристики, вміти на основі їх аналізу знаходити оптимальні рішення в розробці конструкцій, а також на різних етапах виробництва і експлуатації.
Цей курс дозволяє студентам отримати базові знання про сучасні 8-ми розрядні та 16-ти розрядні мікроконтролери, вивчати основи проектування радіотехнічних пристроїв та систем на базі мікроконтролерів.
Тепловізійні та телевізійні пристрої та системи – ознайомлення студентів з фізичними основами, особливостями побудові та застосування тепловізійних та телевізійних пристроїв і систем, навчання методам розрахунку як окремих складових.
Курс надає уявлення про основи теорії ймовірностей
Серед найбільш популярних мов програмування мобільних систем, крім Python, можна відзначити Java, C / C ++, C #, PHP, Objective-C, Perl, Ruby і JavaScript. Розглянемо ці мови, включаючи код програми «Привіт, світ» для кожного з них. Майте на увазі, що перераховані мови помітно відрізняються від Python і не орієнтовані на початківців програмістів. Оскільки не всі мови дозволяють виводити український текст так само просто, як Python, будемо друкувати англійське «Hello World» замість« Привіт, світ», щоб не ускладнювати код прикладів.
Перелік тем.
Змістовий модуль 1. Основи пітона: загальні відомості; розгалуження та ітерації; маніпуляції з рядками, алгоритми типу вгадати та перевірити, апроксимація, метод половинного ділення.
Змістовий модуль 2. Об’єктно-орієнтоване програмування: декомпозиція, абстракція, функції; кортежі, списки, псевдоніми, зміна елементів, клонування; рекурсія, словники; тестування, налагодження, винятки, атестація; класи пітона і наслідування.
Змістовий модуль 3. Розуміння ефективності програми: класи складності; приклади, характерні для кожного класу; алгоритми пошуку та сортування.
Мета вивчення дисципліни:
вивчення методології, методи та сучасні технології проектування інформаційних систем (ІС).
Мета навчальної дисципліни "Прилади та пристрої інтегральної електроніки" – забезпечення підготовки студентів по технологічним, схемотехнічним та прикладним основам мікроелектронної техніки, яка містить також нові напрямки функціональної і технологічної інтеграції.
Завдання навчальної дисципліни „Прилади та пристрої інтегральної електроніки” – сформувати у студентів навички користування сучасними мікросхемами та мікроелектронними приладами.