Метою є продемонструвати можливості системи для побудови ефективного та зручного навчального середовища як для студентів так і викладачів.
Рекомендації щодо структури та методичного забезпечення дистанційного курсу в системі dl.nure.ua
1 Загальні положення
Навчально-методичне забезпечення (НМЗ) дистанційного курсу (ДК) має задовольняти основним вимогам нормативних документів, зокрема:
Рекомендації з навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін у закладах вищої освіти (Додаток 1 до листа МОН України від 09.07.2018 р. № 1/9-434);
Положення про організацію освітнього процесу в ХНУРЕ» (Наказ ХНУРЕ від 19.04.2023 р. №74);
Положення «Про КНМЗ навчальної дисципліни» (Наказ ХНУРЕ від 28.04.2017 р. № 290).
2 Структура курсу
2.1 На сторінці ДК мають бути відображені такі методичні компоненти:
- робоча програма та/або силабус дисципліни;
- тексти (конспект) або плани лекцій;
- методичні вказівки до видів занять (практичні/семінарські, лабораторні);
- методичні вказівки та завдання до індивідуальних завдань (курсова робота, контрольне/розрахункове завдання) за наявності;
- матеріали до екзамену (якщо екзамен передбачений навчальним планом).
2.2 На сторінці ДК можуть бути розміщені також:
- КНМЗ або посилання на КНМЗ;
- збірники ситуаційних завдань (кейсів);
- тести;
- приклади розв’язування типових задач чи виконання типових завдань;
- комп’ютерні презентації;
- ілюстративні матеріали;
- каталоги ресурсів тощо.
2.3 Для створення та методичного забезпечення ДК рекомендується використовувати види діяльності та ресурси, які надає dl.nure:
- види діяльності (Анкета, База даних, Вибір, Відвідування, Вікі, Глосарій, Завдання, Заняття, Зовнішній засіб, Семінар, Тест, Форум, Чат, HSP, SCORM пакет, Virtual programming);
- ресурси (Книга, Область тексту та медіа, Сторінка, Тека, Файл, IMS контент пакет, URL (веб-посилання).
2.4 Початковий шаблон ДК перед початком семестру формує ЦТДН.
Упродовж семестру викладач обов’язково має
- здійснювати контроль відвідування (Вид діяльності «Відвідування»);
- вести «Журнал оцінок».